De startlijst voor de survival op 1 september is bekend!
Er doen zaterdag meer dan 20 basisschoolkinderen mee. Bij de volwassenen hebben 15 teams zich opgegeven. Het wordt vast een mooie en gezellige middag in Raard-eo! Nu nog hopen op prachtig weer..
Hieronder vind je een aantal zaken om rekening mee te houden voor en tijdens de survival.
- Deelname is voor eigen risico.
- Meedoen kost 4 euro per persoon (voor basisschoolkinderen 1 euro). Dit bedrag betaal je bij de start. Van deze opbrengst dekken we deels de onkosten van deze middag.
- De start en finish is in Dorpshuis de Nije Pole.
- De starttijd van jouw team vind je onderaan deze pagina. Wees op tijd aanwezig in het dorpshuis om op tijd te kunnen starten (de werkelijke starttijden kunnen iets afwijken).
- De kans dat je nat en vies wordt is 99%. Zorg dus voor sportieve kleding die vies mag worden.
- Tijdens deze survival gaat het vooral om de gezelligheid en het opzoeken en aangaan van uitdagingen. Het gaat NIET om TIJD! Tijdens alle onderdelen worden wel punten verzameld waar je als team winnaar of verliezer mee kunt worden. Geef elkaar dan ook volledig de ruimte en kans om de onderdelen goed en veilig te kunnen overbruggen.
- Bij elk onderdeel staat een posthouder. Deze persoon geeft, als dit nodig is, instructies. Volg die instructies altijd op. Dezelfde persoon houdt ook de scores van alle teams bij.
- Omdat er na de survival geen programma is en de meeste deelnemers vast graag naar huis willen om te douchen etc. is de prijsuitreiking op 22 september tijdens het Kleintje Dorpsfeest. De uitslag wordt de dag na de survival al wel bekend gemaakt via de website en Facebook.
- Tijdens de survival worden foto's en filmpjes gemaakt. Mocht je daar bezwaar tegen hebben dan kun je dat aangeven.
- Tijdens de survival en tot na ongeveer een half uur nadat de laatste groep gefinisht is, is het dorpshuis open voor een drankje.
Voor de basisschooljeugd die zich heeft opgegeven: jullie worden om 12.45 uur verwacht in het dorpshuis. Voor jullie is er een kortere route uitgezet. Daarom kost deelname voor jullie 1 euro per persoon.
Heel graag tot zaterdag!!
De startlijst